UDTALELSER
UDTALELSER
“Du er så dygtig og var med til at gøre dagen helt speciel. Du er professionel.”
UDTALELSER
“Nicoline og Natascha var det perfekte valg som bryllupsfotografer- De satte sig grundigt ind i vores præcise behov og leverede endda ekstra, udover det aftalte og forventede. Billederne blev æstetiske og poetiske og mange også med humor og glimt i øjet og de formåede også at fange alle de smukke naturlige momenter, der gav dem ægte kærlighed og liv. Derudover var de to fotografer så opmærksomme og kærlige, at det føltes som vores egne familiemedlemmer der gik rundt og hyggede sig med alle.”
UDTALELSER
“Nu fik vi endelig set alle billeder igennem - og wow, hvor er de bare så fine allesammen. Vi er rigtig glade for hvor godt I har fanget stemningen og det er blevet ligesom vi havde ønsket. Så tusind tak. I får den varmeste anbefaling.”
UDTALELSER
“Vi havde en virkelig god fotoseance ude i det fri med Natascha. Hun var super god til at fange øjeblikkene af os som familie, vores dreng på 4,5 mdr. og omgivelserne. Super flot redigering og virkelig god service. Vi kan varmt anbefale hende og det er bestemt ikke sidste gang at Natascha får lov at forevige vores familie”